Tűz
 
Menü
 
Enya
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Egy kis fény! Lumos!:)
 
Egy Gyűrű
 
A Symbolon kártya

vA Symbolon kártyák

 

A Symbolon kártya archetipikus képekben megjelenített asztrológiai segítség, terápia, egy meditációs játék, és szórakozás egyben. A kártyák a tizenkét asztrológiai állatövi jegyet tizenkét szerepszemélyiségként jelenítik meg, melyek ugyanúgy élnek
bennünk, mint színészek a színpadon. Sokszínű kapcsolatban állhatnak egymással, többféle arcot (vagy álarcot) ölthetnek, más és más a szerepük. Amikor asztrológiai módszerekkel szeretnénk előbbre lépni az önismeretben, eszközünk a horoszkóp, benne bolygók, jegyek, házak. A Symbolon kártyák segítségével egyszerre értelmezhetjük ezek kapcsolatait, és az elénk táruló képeken keresztül megértjük, milyen történet részei vagyunk. Carl Gustav Jung, svájci pszichoanalitikus alkotta meg a pszichológiában azokat az elméleteket, amelyek napjainkig is segítik megérteni tudatalattink rezdüléseit. Jung formálta meg a tizenkét archetípus rendszerét. A szinkronicitás az a szemlélet, amely a véletlenszerűséget elismeri ugyan, de ezzel együtt a történéseknek jó okot tulajdonít: bizonyos magasabbrendű rendszer figyelhető meg a világon mindenben. Eszerint működik minden olyan jóslásra használt kódrendszer, mint a Ji-King, a Tarot kártya, vagy a Symbolon - a választ kérő
kapcsolatot kér a mindenséghez, hogy annak egy kicsi részéről tájékoztatást kapjon. Bármilyen rendszert alkalmaz a tanácskérő (jól), végül is ugyanahhoz a válaszhoz jut el.

 


v
A Symbolon meséje

Ahogyan a mitológia tartja: "Egyszer volt, hol nem volt, a teremtés kezdetén volt egyszer egy ember... Ennek az embernek eredetileg két feje, négy lába és négy karja volt, megteremtett formájában, boldogságban élt. Ám vétkezett, ezért Zeusz haragjában nagyot sújtott rá, és széthasadt
részeit a világban szétszórta. Azóta is keresi, hogyan egészülhetne ki, hiányzó részét miképpen találhatná meg..." A Symbolon szó (Sym=együtt, ballein=vetni, "összevetett") egyszerre jelent széttört tárgyat és azt a tevékenységet, ahogyan ezek keresésére indulunk. Így lehet megérteni, hogy amikor
egy bizonyos tulajdonság esetleg nincsen meg bennünk, emberi kapcsolatainkban akként egészülünk ki, ahogyan partnerre, társra, szerelemre, házastársra találunk. Amikor az ember megtalálja párját, kiegészül: bezárta "symbolonját", boldog lesz, összekapcsolódik.

 


vA Symbolon és asztrológia: játék a horoszkóppal

A születési horoszkóp (radix képlet)
"kirakható" Symbolon kártyákkal olyan módon, hogy az alapvető analógiák képekként jelenjenek meg: a horoszkópot felrajzolva, a bolygók helyére állítjuk a nagy szerepszemélyiségeket, az aspektusokat a kis szerepszemélyiségek jelenítik meg. Újra lehet értelmezni a horoszkópot, ha a jegyeket a bolygókkal hozzuk összefüggésbe, vagy éppen az életfeladat szerinti idősíkon keresünk választ kérdésünkre: meditációs kártyát húzunk, tranzitokat értelmezünk.
Tanuláshoz
akként alkalmasak a színes kártyák, ahogyan képekben látjuk megjelenni az elvont törvényeket - gondoljunk Morin de Villefranche egy tételére, az analógiákra az uralmi- és fényszögkapcsolatokban. Terápiás játékkor a kártyák elvezetik az ember lelkét arra az útra, ahol éppen elrévednivalója akad: ekkor a horoszkóp nem tudomány már, hanem művészet - egy színes meditációs mandala mesél az emlékeznivaló ezeregy múltbéli

Az elsõ lap megmutatja a téged jelenleg foglalkoztató problémát objektív szemszögbõl

A második lap megmutatja, hogy melyik szerepszemélyiséget alkalmazd, hogy a lehetõ leggyorsabban meg tudd oldani a problémádat.

A harmadik lap pedig megmutatja, hogy miért volt neked fontos ez a probléma, mit kellett, mit kell megtanulnod belõle.

Általános Útmutató

Ennek a játéknak az a célja, hogy emlékeztessen - se több, se kevesebb.
Emlékeztessen, éspedig arra, hogy neked, aki húzol egy lapot (vagy bizonyos asztrológiai konstellációd van), azt a témát, amit a kártya ábrázol, most kell feldolgoznod. Most saját képet kell megjelenítened bensõdnek errõl a formájáról. A kártya természetesen csak a kép általános formáját jeleníti meg. neked azonban a saját különös (egészen individuális) formádra van szükséged: a Te képedre!

A symbolon olyan szó, amely egyidejûleg jelöl egy tárgyat és egy tevékenységet. Éspedig olyan tárgyat, amely egykor széttörött, és részei szétszóródtak a világban. Ha például egy gyûrût, egy érmét, vagy egy tányért kétfelé törték, és a két részt különbözõ embereknek adták, akik egymást nem ismerték (manapság általában papírpénzt tépnek el e célból). Most mindketten tudják, hogy hiányzik nekik valami, és úgy érzik, meg kell keresniük a másik felet.

A mítosz is elbeszéli ezt a történetet. A borda, amelyet Isten kivett Ádám oldalából, és amelybõl Évát elkészítette, maga is egy symbolon, és ugyanilyen a megkettõzött ember Platón Arisztophanés beszéde címû mûvében: az embernek - így mondja Platón - eredetileg két feje volt, négy lába és négy karja. Ez az ember azonban vétkezett az istenek ellen, és ezért Zeusz kétfelé vágta, két részét pedig a világ két különbözõ részén helyezte el. Azóta keresi az egyik fél a másik felet, hogy újra symbolonná váljanak.

A szó fordítása a következõ: sym = együtt és ballein = vetni, az "összevetett" vagyis: az egyik oldal keresi a másik oldalt, hogy újból összekapcsolódhassanak.

Ugyanerrõl szólnak a játék lapjai is: katalizátorokká kell válniuk, hogy magunkat és elfelejtett részeinket újból össze tudjuk kapcsolni, közelebb tudjuk hozni az egyiket (a hiányzót) a másikhoz, amely szenved nélküle.

A kártyák egyúttal szimbólumokat ábrázolnak: mindegyik valamilyen mögöttes tartalomra akarja felhívni a figyelmet, valamilyen mélyebben megtalálható dologra. A szimbólumokat persze nem kell szó szerint értelmezni. Ha valaki ezt teszi, megtanulhat ugyan valamit, lelkétõl mégis messzire távolodhat. A kártyák élettelenek a szemlélõ lelkének vize nélkül. Ebben a vízben kell õket feloldani, hogy a szemlélõ számára - és csakis neki - újból értelmezhetõk legyenek. Csak ha õ is hozzáadja saját értelmezését, akkor van erejük a szombólumoknak arra, hgoy emlékeztessenek. Aki a kártyák leírását pusztán "bemagolja", belõlük hideg alakokat hív életre, amelyeknek aligha van valami mondanivalójuk. Mondhatjuk úgy is, hogy sterilizálja õket. Ez ellen azonban a lélek tiltakozik.
Aki viszont a kártyákat csupán általános útmutatásként veszi, annak évekig fognak mesélni.
Nem könnyû a szimbólumokkal bánni. Nem kis bátorság kell ahhoz, hogy fejest ugorjunk saját félelmeinkbe. Akiben viszont megvan ez a bároság, az busás jutalomban részesülhet.

A képek mögött az az alapötlet áll, hogy minden emberben tizenkét szerepszemélyiség mûködik - vagy éppen nem mûködik. Ezt a tizenkét szerepszemélyiséget mindig is archetípusokként írták le (hónapok, állatövi jegyek, Jézus tanítványai, a Kerekasztal lovagjai, Izrael törzsei, az Olimposz istenei, Heraklész tettei stb.), de belsõ szerepszemélyiségekként még sohasem.
Ebben az értelemben minden emberben több lény lakik. De mivel nemcsak errõl a tizenkét szerepszemélyiségrõl beszélhetünk, hanem a típusok között kombinációk is létrejöühetnek, nemcsak azt a tizenkét szerepszemélyiséget kellett leírni, amelyek egyszersmind a Nagy Arkanumokat képezik, hanem minden egyes szerepszemélyiség minden más szerepszemélyiséggel képzett kombinációját is.

A kártyák leírása

A "Jelölés" címszó alatt az állatövi és a bolygószimbólumokat találhatjuk.

Az "Összegzés"-nél további "nevek" választékát találjuk, amelyeket ennek a szerepszemélyiségnek ugyanúgy adhatnánk.

A képek mellett olvasható a kártya értelmezése, képleírás formájában. Általában lehetnek egyes kiegészítõ információk, amelyeket az olvasó nem értett meg az elsõ pillantásra, vagy a kép szimbolikáját még nem ismeri.

A kártya jelentése a kirakási rendszerben

A kártyák értelmezésének alapvetõen három módja van:

a problémáról szóló (kezdõ) kártyaként
út-kártyaként és
cél-kártyaként.
Ez a rövid értelmezés akkor érvényes a kártyára, ha a kártyát elsõ kártyaként húzod ki (vagy egyetlenként, hogy rövid idõn belül információt kapj a problémával kapcsolatban). Tehát ugyanakkor a probléma mélyét is megjeleníti (amelyre emlékezned kell!). Ez a kiindulási helyzet, amelyet a többi kártya is körüljár. Tulajdonképpen ez a téma aszcendense, a problémaanyag ábrázolt háttere.
Ha több kártyát húzol, akkor minden egyes út-kártyára a b) pont értelmezése érvényes (tehát midne második kártyára és minden azután következõre - az utolsó kivételével). Vagyis ez azt jelenti, hogy utadon tennivalóid vannak! Ezért a kártya általában azt a felszólítást tartalmazza, hogy aktívan dogozz valamin, hogy bizonyos utat tegyél meg, hogy az a) kártya problémáját a tudatodba hozd. Itt valóban tehetsz valamit!
A végsõ kártya mindig az, amelyet utoljára húzunk ki (a rendszeren belül). Csak abban az esetben érvényes az értelmezése, ha ezt elõzõleg leszögezed. Sohasem olvashatod el egy darab hihúzott kártya esetében a c) szöveget, akkor sem, ha nagyon fúrja az oldaladat a kíváncsiság. Ez a kártya egy, még el nem ért végsõ állapotot mutat meg arra a problémára, amelyre a kérdésed vonatkozik.
A kártyák sorrendje

A Tarot-ban a Nagy Arkánumok számozottak, és sorrendjük fejlõdési utat ír le. A Kis Arkánumok is bizonyos rendszer szerint vannak elrendezve.
A szerepszemélyiségek esetében ez nem ilyen egyszerû. Természetesen itt is vannak súlypontok és intenzitások, de nincsen elõre meghatározott sorrend. Mert semmilyen számsorrendtõl nem függ, hogy egy meghatározott pillanatban mely szerepszemélyiségek fejtik ki hatásukat nálad.

Itt a kártyák leírásában azért van egy sorrend, hogy az olvasó tudja, melyik kártyát hol találja meg.

Elsõ csoport - Nagy Arkánumok

Ezek a kártyák az egyedülálló, megduplázatlan szerepszemélyiségeket mutatják be, amelyek a tiszta archatípusokkal állnak párhuzamban. Ez az elrendezés az állatövet követi, amely a Kostól a Halakig tart.

Második csoport - Középsõ Arkánumok

Itt az emberi élet két nagy területét, a jint és a jangot, animát és animuszt, a lélek nõi és férfi oldalát, a jobb és bal oldali agyféltekét, nõt és férfit, a Holdat és a Napot kombinálták mindig más és más szerepszemélyiségekkel.
Ezeket a kártyákat Hold- és Napkártyákként "Középsõ Arkánumoknak" nevezhetjük.

Harmadik csoport - Kis Arkánumok

Itt minden egyes egyedülálló szerepszemélyiséget (Hold és Nap nélkül) összekapcsoltak egymással. Ezek felelnek meg a "Kis Arkánumoknak", ami nem azt jelenti, hogy nem lennének olyan fontosak.

A játék, mint továbbvezetõ terápiás eszköz

Ez a játék egyfajta iránytû: irányt mutat nekünk, hogyan ismerjük ki magunkat egy ismeretlen országban, mégpedig a lelkünkben. Természetesen ez az iránytû nem négy égtáj felé mutat, hanem tizenkettõ felé. Sõt, ezek nem is égtájak, mert a lélek országa nem a szélrózsa irányai szerint van beosztva észak vagy dél felé, hanem olyan lények és szerepszemélyiségek népesítik be, amelyeket egyébként legfeljebb az álmaidból ismerhetsz. Itt - az álmaidban átláthatatlanul nagy számban bukkannak elõ, és fel akarják hívni magukra a figyelmemet.
E szerepszemélyiségek egy kis része a képeken meg van örökítve, és egyedül az olvasó (vagy kártyavetõ) felelõsségén múlik, hogy tud-e valamit kezdeni velük. Azt a szerepszemélyiséget, amely kártyaként az asztalán fekszik, ugyanolyan gyorsan félre is teheti amilyen gyorsan kihúzta vagy az iránytû útmutatásának utána is járhat, és komolyan elszánhatja magát annak a szerepszemélyiségnek a megkeresésére is, amelynek irányába a kártya eligazította.

Minden bensõnkben felbukkanó szerepszemélyiségre érvényes, hogy három kérdésre kell választ keresni, és aszerint, hogy ezek a kérdések milyen intenzíven foglalkoztatnak, mutatkozik meg, hogy bensõ szerepszemélyiségeidet egyszer el fogod-e fogadni.
Ezt a három kérdést a játék segítségével is feltehetjük a szerepszemélyiségeknek, de közvetlenül saját bensõnknek is feltehetjük õket. A három kérdés a következõképpen hangzik:

Mit akarsz tõlem?
Mire van szükséged valójában?
Milyen adományokat tudsz felajánlani nekem?

Miután ezeket a kérdéseket feltettük, egy ideig hatni engedtük és elegendõ választ kaptunk, feltehetünk egy negyedik kérdést is:

Mi a neved? vagy:
Hogy hívnak?

A bensõnkben minden szerepszemélyiségnek megvan a saját neve! Kivétel nélkül mindnek! (Azonban nem mindegyik árulja el azt - az elsõ hónapokban legalábbis nem biztos.)
E nevek legtöbbjét nem is ismered. Ha feltesszük, hogy férfi vagy, és "Heinz Helmut Viktornak" hívnak, akkor majdnem biztos lehetsz abban, hogy ez a név három fontos szerepszemélyiséged nevét tartalmazza. De nem mindig ilyen egyszerû a helyzet.
Hogy a szerepszemélyiségeket kezelni tudjuk, elõbb vagy utóbb nevet vagy munkaelnevezést kell hogy kapjanak ("Az Álmodozó" vagy "A Szent Õrült"). Ha nem használod a nevüket, nem érzik, hogy elfogadod õket, és ezért arra sincs esélyed, hogy többet áruljanak el önmagukrõl, hogy ezáltal megismerhesd õket.

Nagy Arkánumok

 



 

1. A Harcos

Jelölés: Kos, Mars

Összegzés: agresszió, érvényesülési képesség, hódítás, tettes, fallikus erő, az újrakezdés energiája.

A kép a piros árnyalatait jeleníti meg, mert a szerepszemélyiséghez rendelt szín a harc és a háború tűzpiros színe. A kép klasszikus harcost ábrázol, ahogyan a történelem ezer és ezer évén átviharzik. A háttérben égő település, és a kép bal oldalán a Harcos egy harcban legyőzött áldozata látható. Nem néz vissza, mert az elvonná a figyelmét az előtte álló veszélyről. Kardjának helyzete egészen tudatosan az erektált pénisznek a testhez viszonyított szögét zárja be.

A probléma

Problémád alapját dühöd és agressziód képezi, amelyet még nem éltél meg, és amelyet még nem fogadsz el részedként. Mi történt ezzel a szerepszemélyiséggel? Miért rejted el érzéseit? Talán azt gondolod, nem illenek hozzád, te túlságosan
finom vagy hozzájuk, és az egészet "okosan" is meg lehetne oldani? Talán csak nem akarod gyávaságodat beismerni? A kártya arra szeretne emlékeztetni, hogy ezek a "primitív" érzések is benned vannak. Ameddig ezt a szerepszemélyiséget nem tudod megjeleníteni, vagyis a külvilág számára kifejezni, addig a stagnálás helyzetében vagy.

Út a problémán keresztül

Utad egyik stációját kell látnod abban, hogy tettessé válsz. Arra van szükséged, hogy cselekedj, ez pedig átvágja a gordiuszi csomót, amely megkötözve tart. A cselekvéshez szükséges elhatározás nélkül, amelyet ki kell harcolnod, most nem juthatsz tovább.

Eredmény

Visszanyered cselekvési képességedet, most van erőd az újjászületéshez. A folyamat végén újjászületsz, erőidet bensődben újra összegyűjtheted, és a Harcos részt vehet a lét játékának újabb fordulójában.

 

 

2. A Szerető

Jelölés: Bika, Vénusz

Összegzés: érték, vonzó dolog, tulajdon, társasági szellem, testi szépség

A kép fiatal nőt ábrázol, aki a buja érzékiség jelképeivel van körülvéve. Szereti a kényelmet és a szépséget. Vonzerejét újra és újra megerősíti azáltal, hogy a tükörben nézegeti magát. Már vár is rá a szépségfürdő és az értékes ékszerek. Nagyon becses lényt testesít meg, olyat, akivel minden férfi szívesen "ékesítené" magát - akit azonban nem mindenki "engedhet" meg magának. A szőlő és a gyümölcsök azt jelzik, hogy az étkezés örömeit sem veti meg, szívesen lát hozzá egy kiadós falatozáshoz.

A probléma

Bensőd legmélyén értéktelennek tartod magad, és ez az érzés elhatalmasodott rajtad. Áldozatnak tekinted magad. Kisebbrendűségi érzésednek, a "nem szeretem magam" állapotnak meg kellene nyilvánulnia. Már nem elég, ha külső szépséggel veszed körül magad, vagy ha vadászatra indulsz: vajon szeret-e még téged valaki, meg tudsz-e kapni még valakit, ágyba tudod-e vinni. A kártya az értéktelenség és kisebbrendűség érzésére akar emlékeztetni, amelyeket most tudatosan meg kell élned.

Út a problémán keresztül

Amennyire az ezoterikus körökben az anyagtól és a testiségtől való "elszakadást" hirdetik, a te feladatod most az, hogy Vénuszoddal foglalkozz, vagyis barátkozz meg vele. Csak amit egyszer a birtokunkba vettünk, amit egészen a magunkévá tettünk, azt tudjuk végül el is engedni. Tanuld meg az életet érzéki tapasztalatként átélni, és testedet, mint lelked lakóhelyét tisztelni, ugyanakkor ne értékeld túl, és ne fordíts rá túl sok energiát.

Eredmény

Az út végére kidolgoztad önértékelésed érzését. Megtanultad, hogy a dolgokat reálisan értékeld, hogy annak tarsd őket, amik: dolgoknak. Elfogadod a helyedet, elfogadod, hogy olyan vagy, amilyen. A helyzet lehet, hogy nem változott meg, de most másképp értékeled azt.

 

 

3. A Közvetítő

Jelölés: Ikrek, Merkúr

Összegzés: az isteni bárka, intellektus, kapcsolat, figyelő, könnyedség

A kártya uralkodó színe a sárga, a levegő archetípusának és a közvetítésnek a színe. A kép Hermészt, az istenek küldöttét ábrázolja. Sisakján és a lábain látható szárnyak segítségével könnyedén lebeg a talaj fölött. Azért hagyta el a várost, hogy a világ számára közvetítsen egy üzenetet. Az őt körülvevő pillangók is ugyanúgy a repülés, a játék, és a könnyedség szimbólumai, mint a gyermekláncfű, amely, ha elfújjuk, magvait átadja a szélnek, hogy az a lehető legmesszebbre elvigye.

A probléma

Ebben a pillanatban elégedetlen vagy jelenlegi helyzeteddel. Számodra ez túl unalmas, banális és felszínes. Nem akarsz Merkúrod tartalmaival és feladataival azonosulni, negatív érzéseiddel gátolod és száműzöd őt. De érzed szárnyainak és könnyedségének hiányát.

Út a problémán keresztül

Merkúr felajánlja segítségét, hogy problémádat megoldáshoz vezesse. Üzenete így hangzik számodra: először könnyedén, egy lépés távolságból szemléld meg a helyzetedet, azután mondd ki, mi az, ami zavar benne, és próbálj tényszerűen és semlegesen hozzáállni.

Eredmény

Bármennyire nehéznek is tűnik utad, Hermész segítségével a tudattalant össze tudod kötni a tudatossal, hogy azután semleges álláspontból tekinthess önmagadra - talán egy engedékeny és huncut mosollyal.

 

 

4. Az Anya

Jelölés: Rák, Hold

Összegzés: nőiesség, család, kisgyermek, érzelmek, odaadás, elfogadás, a lélek története

Nyugati mitológiánkban "Mária" az ősanya és a női odaadás szimbóluma. Karján a gyermeket tartja - szíve bal oldalán. Elfogadta a gyermeket. Liliomoktól körülvéve emelkedik ki az éjszakai tengerből, a tudattalanból, a vízből, a női őselemből. Az éjszakát a telihold világítja meg, amely a vízben tükröződik. Így a fény és a felismerés áthatja a lélek és az érzelmek sötétjét.

A probléma

A benned élő gyermek által kimondott "nem", amellyel bensődet is elzárod, kiszárítja érzelmeidet és lelked tavát. Félsz attól, hogy megtapasztald magadat, félsz saját női oldaladtól, félsz az ezek következtében fellépő tehetetlenség érzésétől.

Út a problémán keresztül

Ez a kártya egyértelműen azt üzeni: járd az érzelmek útját. Ne hallgass az eszedre, hanem cselekedj érzéseid szerint. Keresd meg a benned élő gyermeket, hagyd, hogy kifejezze önmagát, hagyd élni. Talán játszani szeretne, talán csak egyszerűen azt szeretné, ha észrevennéd. Úgy tűnik, meg kell tanulnod, hogyan válj a benned élő gyermek anyjává (vagy valaki más számára a külvilágban).

Eredmény

Az út végén átöleled a benned élő gyermeket, egyetértesz vele. Megteremtesz magadnak egy darabka otthont, hazaérkezel önmagadhoz, érzelmeidhez, női oldaladhoz. Védettségre találsz önmagadban!

 

 

Számláló
Indulás: 2005-12-11
 
Linkek
 
 
Holdfázis

Holdfázis
 
Frissítések
TRY.HU
 
csillagászati hírek
 
Fény
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
HáttérZENe
 
Chat

 
Naptár

HEAD>
 
Naptár

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?